+998(78) 120-80-00
Bizning forum Fuqarolar murojaati Internet banking
Русский English Ўзбекча

BANK HAQIDA "VISIT UZBEKISTAN" JURNALINING IYUN OYIDAGI SONIDA MAQOLA CHOP ETILDI

O'zbekiston-Koreya aloqalariga bag'ishlangan "Visit Uzbekistan" jurnalining iyun oyidagi sonida «KDB BANK UZBEKISTAN» haqida koreys tilida maqola chop etildi. 

Maqolaning o'zbek tilidagi matni:

"KDB Bank O’zbekiston" AJ O’zbekistonda faoliyat olib borayotgan eng yirik xorijiy bank. Aktsiyalarning asosiy egasi etakchi xalqaro reyting agentliklari (AA / Moody's - AA / Fitch - AA-) tomonidan yuqori baholangan Koreya Respublikasining etakchi birinchi darajali banki KDB Bank bo'lib uning ulushi 86,32% ni tashkil etadi.
 
"KDB Bank O’zbekiston " AJ 1997 yilda "Daewoo Securities" kompaniyasining Daewoo Group va uning moliya bo'limi xalqaro kengayishi doirasida "UzDaewo Bank" sifatida tashkil etilgan. 2006 yilda uni KDB sotib olinganidan keyin Bank nomi “UzKDB Bank” deb o'zgartirildi.. 2013 yilda "UzKDB Bank" va "RBS NB Uzbekistan" ning muvaffaqiyatli integratsiyasidan so'ng "KDB Bank Uzbekistan" AJ deb o'zgartirildi.
 
"KDB Bank Uzbekistan" Aktsiyadorlik Jamiyati faoliyati Bank Bosh ofisi (Koreya, Seul) tomonidan tasdiqlangan strategik maqsad va vazifalarga muvofiq amalga oshirilmoqda. "KDB Bank Uzbekistan" yutuqlarini  quyidagi asosiy ko'rsatkichlar misolida ko’rish mumkin:
• UzKDB Bank va RBS NB O'zbekiston banklarini muvaffaqiyatli birlashishi va ikkala tizimni yanada takomillashtirilishi;
• moliyaviy ko'rsatkichlar va barqarorlikning asosiy ko'rsatkichlari ijobiy dinamikasi;
• jami aktivlar bo'yicha O'zbekistonning 10 ta eng yirik banklari orasida Bank mavqeining mustahkamlanishi;
• "Standard & Poor's" agentligining so'nggi ma'lumotlariga ko'ra "B +" eng yuqori reytingni qo'lga kiritilishi;
• past risk darajali  yuqori likvidli aktivlarga ega bo'lish.
 
"KDB Bank Uzbekistan" ning uzoq muddatli strategiyasi Bankning asosiy missiyasiga asoslanib shakllanadi – kompaniyalar uchun yuqori ma’naviy va axloqiy standartlarga ega bo’lgan ishonchli hamkor bo'lish. Bank aktsiyadorlar oldidagi mas'uliyatini to'liq sezadi va raqobatbardosh ustunlikni qo'llagan holda iqtisodiy barqarorlik  va samaraga erishib, ko'p yillar davomida o'z mijozlari va xodimlarining farovonligini ta'minlay oladi.
 
Bank xalqaro tajribada ko'p yillardan buyon qo'llanib kelinayotgan muvaffaqiyatli tashkil etilgan «Mijozlar bilan munosabatni boshqarish» tizimini qo’llagan holda barqaror biznes hamkor sifatida uzoq muddatli va o'zaro manfaatli hamkorlikni ta'minlaydi.
 
"Mijozlar bilan munosabatni boshqarish" tizimi mijozning to'liq va sifatli qo'llab-quvvatlanishini  hisob ochishdan boshlab butun xizmat ko'rsatish muddati davomida ta’minlaydi. Bank o'z mijozlarini qadrlaydi va ularning ehtiyojlarini hisobga olgan holda xizmatlarni rivojlantiradi. Bank xizmatlarni taqdim etishda mijozlar kutgan sifatdan yanada yuqoriroq natijalarni ta’minlaydigan echimlarni izlashni ham maqsad qilgan.
 
Bank mijozlarining asosiy qismi uzoq yillar davomida namoyon bo’lib kelayotgan  xorijiy kompaniyalarning sho'ba va qo'shma korxonalari, ishlab chiqarish, savdo va xizmat ko'rsatish sohasidagi yirik korxonalar, xorijiy mamlakatlarning diplomatik vakolatxonalari va xalqaro kompaniyalarning vakolatxonalaridir.
 
"KDB Bank Uzbekistan" ko'p yillar davomida o'z mijozlariga keng turdagi bank xizmatlarini taqdim etadi:
 
 HISOB-KITOB VA KASSA XIZMATLARI
• Joriy va boshqa turdagi hisobraqamlarni ochish va yuritish, hisobraqamlar bo’yicha SWIFT formatidagi ma’lumotnomalarni taqdim etish, abonent qutisi xizmati, SMS-Banking xizmatlari
• Milliy va xorijiy valyutalarda naqd pul xizmatlari
• Ichki va xalqaro o’tkazmalar
• Valyutani tartibga solishga aloqador hujjatlar bilan ishlash, eksport va import shartnomalari bo’yicha xizmatlar
 
 MASOFADAN TURIB XIZMAT KO’RSATISH
• ‘OfficeNet’ elektron tizimi. Bu tizim orqali mijoz nafaqat milliy valyutadagi hisobraqami bo’yicha, balki xorijiy valyutadagi hisobraqamlari bo’yicha ham masofadan turib to’lovlarni amalga oshirish, hisobraqam bo’yicha ma’lumotnoma olish imkonyatiga ega bo’ladi.
• ‘Internet Bank’ tizimi. Bu tizim orqali mijoz masofadan turib ‘onlayn’ ravishda o’z hisobraqamlarini ko’rishi, milliy valyutadagi to’lovlar, shuningdek, xodimlarining plastik kartalariga pul o’tkazib berilishi kabi operatsiyalarni amalga oshirishi mumkin.
 
 
 SAVDONI MOLIYALASHTIRISH
• Import akkreditivlarni ochish va xizmat ko’rsatish
• Avizolash va eksport akkreditivlari bo’yicha xizmat ko’rsatish
• Akkreditiv hujjatlari bo’yicha tasdiqlash ishlari
•      Hujjatlarni tekshirish
 
 KAFOLATLAR
• Bank kafolatlarini berish
• Avizolash
 
 
 G’AZNACHILIK XIZMATLARI
• Konvertatsiya xizmatlari
 
 PLASTIK KARTALAR
• MasterCard va VISA kartochkalarini chiqarish va u bo’yicha xizmatlar (uzluksiz)
• Milliy valyutadagi kartochkalar chiqarish va u bo’yicha xizmatlar
 
 KREDIT XIZMATLARI
• Qisqa va uzoq muddatli kreditlar va kredit liniyalari
• Moliyaviy lizing
 
Tijorat kreditlari quyidagi maqsadlarga yo'naltirilgan:
 
• Xo'jalik yurituvchi sub'ektlarga ishchi kapitalni  to'ldirish uchun;
• Mahalliy va xorijiy korxonalarni modernizatsiya qilish, texnik va texnologik qayta jihozlash bo'yicha loyihalar;
• Ishlab chiqarish korxonalariga texnologik asbob-uskunalarni sotib olish, nooziq-ovqat iste'mol tovarlari ishlab chiqarish uchun xom ashyo va materiallarni xarid qilish;
• Mahalliy ishlab chiqaruvchilar tomonidan nooziq-ovqat iste'mol tovarlarini sotib olish bo'yicha ulgurji korxonalar;
• Sindikatlashgan kreditlar orqali investitsiya loyihalari;
• Ishlab chiqarish korxonalariga texnologik asbob-uskunalar sotib olish va oziq-ovqat mahsulotlarini ishlab chiqarish uchun zarur bo'lgan xom-ashyo va materiallarni xarid qilish;
• Moliyaviy lizing;
• Ish haqini to'lash uchun xo'jalik yurituvchi sub'ektlar;
• O'zbekiston Respublikasi milliy iqtisodiyotiga katta hissa qo'shadigan boshqa ishlab chiqarish korxonalariga.
 
Bank yetakchi xalqaro banklar bilan korrespondentlik aloqalarini o’rnatgan bo’lib, bu o’z navbatida yetakchi xalqaro valyutalarda hisob-kitoblarni tez va o’z vaqtida amalga oshirish imkonini beradi. Bundan tashqari Bank mijozning o’zida mavjud bo’lgan valyuta hisobraqamlaridan farqli ravishda boshqa valyutada topshirgan to’lovlarini ham o’tkazib berish imkoniyatiga ega.
 
Bank xalqaro moliya tashkilotlari bilan izchil hamkorlikni yo’lga qo’ygan bo’lib, bu bilan mijozlarni xorijiy to’lovlardagi ehtimoliy ta’qiqlar haqida o’z vaqtida xabardor qilinishini ta’minlaydi.
 
Yuzaga kelayotgan tub o’zgarishlar va yangi talablardan kelib chiqqan holda bank hizmatlari bozorida, hususan O’zbekiston banklarining birinchi o’nligi ichida  o’z mavqeini yanada kuchaytirish Bank uchun ustunvor masala bo’lib, bunga erishishda Bank o’z raqobatlik ustunkorligidan maksimal samarali foydalanish va kamchiliklarni bartaraf etishda amaliy chora-tadbirlarni ishlab chiqaradi.
 
Bankning keyingi rivojlanishi quyidagi asosiy yo'nalish va o'zgarishlarga qaratiladi:
- yangi yirik korporativ mijozlarni jalb qilish orqali resurs bazasini kengaytirish va diversifikatsiya qilish;
- Doimiy tahlil va Bank daromadida sezilarli ta’sirga ega bo'lgan biznes yo’nalishni aniqlash va tegishli yangi bank mahsuloti va xizmatlarini o'z vaqtida joriy etish;
- mijozlarning barcha toifalarini maksimal darajada qondirishga qaratilgan chora-tadbirlarni kuchaytirish;
- Bank daromadkeltirish tizimida yuqori foyda keltiradigan bandlar ulushini ko’paytirish, xususan  kredit mahsulotlari bo'yicha;
- mijozlarni jalb qilish va ularga xizmat ko'rsatishga tegishli faoliyatda filiallarning samaradorligini yanada oshirish  hamda ularning Bosh ofis bilan o'zaro munosabatlarini optimallashtirish uchun yanada qulay shart-sharoitlar yaratish;
- xalqaro moliya institutlari bilan, ayniqsa savdoni moliyalashtirish va kredit sohasida hamkorlikni kengaytirish;
- mijozlarga masofaviy xizmat ko'rsatish kanallarini ishlab chiqish va taqdim etish orqali ko'rsatiladigan xizmatlarning ro'yxatini kengaytirish va xizmatlardan foydalanishni soddalashtirish;
- Bank xizmatlarining sifatini yaxshilash, jarayonni nazorat qilish darajasini oshirish va xizmat ko'rsatish sifatiga nisbatan operatsion xarajatlarning og'irligini kamaytirishga yo'naltirilgan Bankning asosiy biznes-jarayonlarini optimallashtirish bo'yicha samarali chora-tadbirlar.
 
Biznesni muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun bank xizmatlarini taqdim etish sohasidagi ishonchli biznes hamkorlar zarur va "KDB Bank Uzbekistan" AJ O'zbekistonda ushbu hamkor sifatida ishtirok etishi mumkin.
×
  • Rang sxemasi
  • KontrastliA
  • Oddiy holatA
×
  • Shrift o`lchami
  • Katta o`lchamA
  • O`rta o`lchamA